lunedì, dicembre 10, 2007

Missatges de QDS


Missatge de QDS a Joan Ferran:

La pega de dir que els periodistes no fan bé la seva feina és que són ells els encarregats d'explicar-ho.


Missatge de QDS a Josep Cuní:

Mira, Josep. Aquesta entrevista és el millor exemple dels efectes devastadors que té en tu haver entrat a l'star system català (que ja és ben poca cosa). Ja no saps fer la teva feina. Editorialitzes més que entrevistes i has convertit el teu programa en la caixa de ressonància de les teves pròpies obsessions. Normalment agressives contra l'esquerra, by the way.


5 commenti:

Anonimo ha detto...

és que només de veure-li la cara...

Jesús Hernández ha detto...

És una vergonya que aquest home cobri dels diners de tots.

El Chusco ha detto...

Solo por llevar la contra diré que Catalunya necesita a Cuní. Necesitamos a gente como él, esa clase de personas que a diario se las ingenian para demostrarnos cuán inagotable es nuestra capacidad de sorpresa (eso sí, no con dinero público, como acertadamente apunta mi tocayo).

Tuve la fortuna (porque Coscubiela estuvo colosal) de ver en directo la entrevista. Estaba desayunando con un gripazo de órdago, y pensé que o bien me tomé el frenadol muy caducado, o bien alguien había rayado peyote sobre el tazón de los crispis.

Para todos los fans del género "Hard-Cunitrash" recomiendo el visionado de www.youtube.com/watch?v=aIybUClNgBw, donde nuestra estrella del momento despliega lo más granado de su profesional diplomacia. En su descargo diremos que los invitados no lo ponían particularmente fácil...

Carles Rodríguez ha detto...

Yo prefiero a la Rahola...
Sabe indignarse con más clase, si cabe, que el Cuní.

Carles Rodríguez ha detto...

Yo prefiero a la Rahola...
Sabe indignarse con más clase, si cabe, que el Cuní.