martedì, settembre 19, 2006

Posem per cas


QDS et proposa un joc de lògica. A veure si l’encertes.

Posem per cas que ets un ex-conseller i diputat de CiU i que saps que tens una certa fama de corrupte (tan li fa, ara, si ho ets o no, amb la fama n’hi ha prou). Posem per cas que un dia et presenten un rus forrat, forrat. Dels que van fer “l’acumulació primitiva” fa quatre dies, vaja. Posem per cas que et proposa fer negocis amb tu, i més particularment amb una empresa que és teva però està al nom de la teva dona, que per això serveix. Et convida a sopars i et regala puros (de 1.000 duros, que deia el Curto) i et fa la pilota, i tal.

Posem per cas que sobre les espatlles tens una cosa que serveix, a més de per comptar quartos, per rumiar una mica.

Què fas amb el rus?

1- Li faig de consultor i d’assessor fiscal i financer.
2- Sospito una mica... (per si és un moro camuflat).
3- Li pregunto si sap què és la pasqua i què és la diada.

12 commenti:

Ramon Armengol ha detto...

Sent de CIU? totes tres coses

Aina Vidal ha detto...

Me l'emporto al club Rasputin i passo la factura juntament amb els pressupostos del partit

Anonimo ha detto...

amb els pressupostos del partit o amb els pressupostos de la generalitat, si estic al govern.

Oriol Colominas ha detto...

opto per apendre rus i aixi em desgraven part del meu IRPF...

Anonimo ha detto...

Però què esperàveu de l'associació d'un ex-trosko (el Teixidó) amb un es-stalinista (el Tetruahvili)

Anonimo ha detto...

també pots convidar-lo a llagosta!

Anonimo ha detto...

Això de sobre les espatlles serveix per quelcom més que per comptar quartos?

Ramon Armengol ha detto...

Com no, aquet matí la senyora o senyoreta o mercenaria mediatica Rahola ha defensat a mort el senyor Teixidor.

X cert, tenim president d'honor a pajilleros

LALO PLATA ha detto...

Agafo la meva cosa de damunt les espatlles i faig el de sempre. La pentino.

Andrés Querol Muñoz ha detto...

Tenint en compte que és fen coses d'aquestes com m'han fet superconseller econòmic del Pujol, continuo amb l'estratègia que tant d'èxit i reconeixement polític m'ha portat. Si em pillen i em fan dimitir sempre poden nomenar-me assessor de la Gene i mantenir-me el sou a canvi de llegir el diari, com tants d'altres abans.

Izan ha detto...

Segurament el tingui com amic, ja que encara resta el 10% de la costa catalana per edificar. Encara resten oportunitats d'edificar més i més, només van ser capaços d'edificar i malmetre el 90% d'aquesta nostra comunità.

Anonimo ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.